Then he mocked, "Sedih sangat ke kena tumbuk sampai nangis-nangis?"
"Kau tumbuk aku boleh, aku tumbuk kau tak boleh pulak?"
Kinda huge fight we had.
Dia cakap dia lelaki, fokus kerja.
Dia ada cakap jugak, ibadah dan Allah nombor 1, keluarga nombor 2.
Dan dia ada cakap jugak kalau dia keluar 10 hari sekalipun, isteri sepatutnya boleh kena terima sebab suami bukannya pergi berhibur.
We talked a bit and suddenly dia jadi light hearted, playful.
Sedangkan aku was still fighting with my own emotion.
Around 1:13pm, he left the house running playfully.
No comments:
Post a Comment